Sikeres márkaépítés tévés
megjelenésekkel
- Országos lefedettség: a TV2 hazánkban minden településen elérhető, ezért kiváló lehetőség márkaépítésre vagy termékek népszerűsítésére
- Jelentős forgalom növekedés: a televíziós kampányok hatékonyan tudják növelni a konverziós eredményeket, legyen szó pl. értékesítésről vagy honlap látogatottsági adatokról
- Tömeges elérés: a nagy célcsoportokkal rendelkező szektorok számára, pl. építőipar, kereskedelem, egészségmegőrzés… kikerülhetetlen felület
Rugalmasan alakítható
megjelenések
- Csatornaválasztás: a főcsatorna (TV2) mellett számos kisebb tematikus, vagy célcsoport specifikus kábelcsatorna megfelelő kiválasztásával optimalizálható a csatornamix
- Műsorsáv: főműsoridős vagy egész napos lefedéssel is futtathatók kampányok
- Szezonalitás: a cég vagy a termék profiljától függően, szezonálisan futtathatók a kampányok (nyári és téli megjelenések olcsóbbak!)
- Műsorkörnyezet: egy adott, konkrét műsorhoz illeszkedve, tematikusan is lehet optimalizálni a spotok megjelenéseit
SZPONZORÁCIÓ
Legjobb helyeken, kedvező árakon
- A reklámnál célzottabb elhelyezést tesz lehetővé, mivel egy kiválasztott műsorhoz csatlakozik, így lehetővé teszi a konkrétabb célcsoport elérést (pl. hírek, időjárás, gasztronómia, egészség, életmód, stílus, sport, zene, bulvár, lakberendezés, tudomány, innováció, stb).
- A műsorsáv lehet: főműsoridős és főműsoridőn kívüli.
- A szponzorált műsor lehet a csatorna által gyártott műsor (pl. realityk, tematikus vetélkedő műsorok, hírműsorok, sorozatok, stb.) illetve egyéb műsorok (pl. film, sport, stb).
Legnépszerűbb szponzorációs megjelenések
- klasszikus szponzor spot,
- szponzor crawl,
- termékmegjelenítés,
- nyereményjáték
Gyakran ismételt kérdések
-
Mi szerepelhet egy támogatói (szponzorációs) spotban?
- szponzor cég neve
- levédett szlogen (SZTNH védjegybejelentés is elegendő)
- levédett logó (színes-ábrás védjegy)
- termék, termékcsoport, szolgáltatás képe/megnevezése
- weboldal címe
-
Mi NEM szerepelhet egy támogatói (szponzorációs) spotban?
Ami nem szerepelhet a támogatói spotban sem képben, sem hangban:
- vásárlásra buzdítás
- termék és/vagy szolgáltatás ára
- termék és/vagy szolgáltatás tulajdonsága, jellemzői (pl. akciós, új, leg…)
- cég / rendezvény elérhetőségei (címe, telefonszáma)
- koncertek, rendezvények, akciók időpontja
-
Milyen jogi szabályozás vonatkozik a támogatói spotokra?
A támogatói üzenetek közzétételénél figyelembe veendő jogforrások és hasznos információk:
- A sajtószabadságról és a médiatartalmak alapvető szabályairól szóló 2010. évi CIV. törvény („Smtv”). Különösen annak 20. §-a alatt található rendelkezések.
- A médiaszolgáltatásokról és a tömegkommunikációról szóló 2010. évi CLXXXV. törvény („Mttv”). Az Mttv. „A médiaszolgáltatások és a műsorszámok támogatása” cím alatt található 26. § – 29. §-aira kell különösen tekintettel lenni.
- Nem jogforrás, de érdemes figyelemmel lenni az Önszabályozó Reklámtestület iránymutatásaira és hasznos magyarázataira. A legfontosabb szempontok az alábbi internetcímen érhetők el: https://www.ort.hu/onszabalyozas/.
-
Mit takar a CRAWL támogatói megjelenés?
Támogatói üzenet, amely műsor közben jelenik meg a képernyő alsó vagy oldalsó részén a szerkesztett tartalomtól elválasztott sávban, 5 sec. terjedelemben, a műsor hosszától függően egy vagy több alkalommal.
-
Az elkészült spotok felhasználtók-e más csatornákon is?
Igen.
RÓLUNK
MONDTÁK
A márkát építeni, gondozni és ápolni kell. Ez egy folyamatos feladat, amit integráltan és kitartóan kell végezni. Erre ma már számos lehetősége van egy cégnek a médiamix teljes vertikumán. Magyarországon a TV még mindig vezető médium, a szórakozás és az informálódás egyik fontos felülete. Ha a márka, a médium és a szándék kiemelkedő szaktudással és elkötelezettséggel találkozik az eredmény nem marad el. A Kornhauser Kft. egész egyszerűen ezt tudja biztosítani.
Tóth Szabolcs
Terrán Tetőcserép Gyártó Kft.
Regionális Marketing Igazgató
Az együttműködés tekintetében nagyon köszönjük a több éven át tartó, folyamatos professzionális munkát a Kornhauser Kft részéről, a megállapodások pontos teljesítését, a szakmai tanácsadást, a teljeskörű lebonyolítást, valamint a megvalósulások és eredmények utánkövetését.
Molnár Veronika
Stavmat Építőanyag Kereskedelmi Zrt.
Aruba-Marketing Kft.
Évek óta dolgozunk a Kornhauser Produkciós társasággal, akik minden alkalommal professzionális szolgáltatást nyújtanak a televíziós szponzorációs kampányok lebonyolításában, amely nagyban segíti a RAVAK márkaismertségének növekedését.
Pintér István
Ravak Hungary Kft.
marketingvezető
Proaktív gondolkodás, rendszeres kommunikáció és precíz teljesítés – ezért választottuk a Kornhauser Kft-t több éven át média partnerünknek.
Varga-Kötél Anita
Austrotherm Hőszigetelőanyag Gyártó Kft.
marketingvezető
NÖVELJE ELÉRÉSÉT!
Használja ki a televíziós
jelenlét előnyeit!
Vegye fel velünk a
kapcsolatot!